.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد. رئیس دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود : در راستای افزایش تبادلات علمی و آموزشی از امسال این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.\

دانشگاه مازندران در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،رئیس دانشگاه مازندران افزود : در راستای افزایش تبادلات علمی و آموزشی از امسال این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.

دکتر نادعلی باباییان تصریح کرد : بهترین راه برای معرفی ارزش ها و توانمندی های کشورمان به جهانیان استفاده از راهکارهای علمی و فرهنگی است.

وی ادامه داد : دانشگاه مازندران با قرار گرفتن در منطقه جغرافیایی نوار مرزی شمال کشور و همسایگی با کشورهای حاشیه خزر از موقعیت مناسبی برای گسترش هر چه بیشتر تعامل با دانشگاه های این منطقه برخوردار است و می تواند نماینده فعال کشورمان در زمینه برقراری ارتباط با مراکز علمی تحقیقاتی و دانشگاه های آنها باشد.

باباییان با بیان اینکه تحصیلات تکمیلی از شاخص های مهم توسعه دانشگاه به شمار می رود ، خاطر نشان کرد : از سال 81 تاکنون در مقطع کارشناسی تعدادی دانشجو در دانشگاه مازندران پذیرفته شده اند که هم اکنون به تحصیل مشغولند و امیدواریم از امسال شاهد حضور دانشجویان خارجی در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشیم.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه در کلیه رشته های موجود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه دانشجوی خارجی نیز پذیرفته می شود تاکید کرد : متقاضیان می توانند به بخش لاتین سایت دانشگاه مازندران به آدرس www.umz.ac.ir مراجعه و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.